Info

Care sunt patru dintre cele mai populare alimente sănătoase în dietele de slăbit

legume - sursa foto - playtech.ro
legume - sursa foto - playtech.ro

Cei mai mulți dintre noi sunt mereu în căutare de modalități de a arde grăsimile, iar schimbarea alimentației  este primul pas pe care îl facem. De aceea, este foarte important să știm care sunt cele mai populare alimente în dietele de slăbit.

În urmarea unei diete de slăbit, pe lângă o alimentație sănătoasă, este foarte important de menținut un stil de viață sănătos care include și activitatea fizică sporită.

Iaurtul grecesc este dovedit științific că ajută și la arderea grăsimii corporale

În ceea ce privește calitățile de ardere a grăsimilor ale iaurtului grecesc  cercetătorii din studiul Journal of Nutrition au raportat că aminoacizii, vitamina D și calciul pe care acesta  le conține accelerează arderea grăsimilor. Iar acest lucru a fost dovedit fără îndoială de un studiu al Universității din Tennessee. Participanții care au redus caloriile și au consumat puțin peste 500 g de iaurt zilnic au pierdut cu 81% mai multă grăsime pe burtă decât omologii lor.

Nucile sunt printre cele mai populare alimente sănătoase în dietele de slăbit

Mâncatul regulat de nuci are o serie de beneficii nutriționale pentru organismul nostru, spune nutriționistul David.  „Nucile, în special migdalele, sunt o sursă excelentă de magneziu și grăsimi sănătoase. Aceste grăsimi sănătoase oferă, de asemenea, antioxidanți, care atât combat, cât și repară daunele cauzate de inflamații”, ne spune el.  Într-adevăr, migdalele, în special, sunt un fel de superaliment care arde grăsimile, potrivit unui studiu american. Participanții supraponderali care s-au bucurat de migdale în cadrul unei diete hipocalorice au pierdut cu 50% mai multă grăsime în general și aproximativ 18% din greutatea lor, comparativ cu 11% pierdută de celălalt grup de testare.

Ouăle sunt un aliment excelent pentru pierderea în greutate

Un studiu din 2010 a oferit unui grup de bărbați un mic dejun cu ouă, iar celuilalt un mic dejun cu covrigi care conțineau aceleași calorii. S-a constatat că cei care s-au bucurat de ouă dimineața au mâncat mai puțin în restul zilei. Aceasta este o veste excelentă dacă faceți un efort conștient de a urmări caloriile. Un alt studiu cu o dietă similară cu ouă vs. covrigi a constatat că, după opt săptămâni, cei care au urmat dieta cu ouă au pierdut peste 30% din grăsimea abdominală, și au observat o scădere a procentului general de grăsime corporală.

Carnea de pui

Un studiu realizat de Universitatea din Navarra a constatat că cei care au mâncat frecvent pui ca parte a unei diete echilibrate au înregistrat o „reducere semnificativă a greutății, în principal datorită pierderii de masă grasă”. Nutriționiștii explică faptul că acest lucru se datorează naturii bogate în proteine a puiului: „Sursele de proteine slabe, precum puiul, necesită de fapt mai multă energie (sau calorii) pentru a fi digerate decât carbohidrații simpli. Consumul de proteine slabe protejează, de asemenea, masa musculară atunci când te afli într-un deficit caloric, iar masa slabă arde mai multe calorii decât grăsimea”.